סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 15 בדצמבר 2010

שינוי שם

הקשר בין שמו של אדם למציאות היומיומית שלו וצירופי המקרים בחיים, לא ממש נתפס בהגיון הריאלי, בתפיסת המציאות החומרית שלנו ... אבל בשנים האחרונות, הרבה מהאקסיומות שחיינו לפיהן שנים רבות מתפוגגות והראש נפתח להבנה שהמציאות עולה על כל דמיון והדברים לא בדיוק כפי שהם נראים, המושג אנרגיות כבר לא שייך רק לאנשים רוחניים...
גם בעבור מי שלא מודע למחקרים מדעיים שנעשים בשנים האחרונות, שמדברים על זה שהתפיסה החומרית בטעות יסודה, סרטים כגון המטריקס, או בליפ יצרו פתח לחשיבה חדשנית.


בלי קשר לאמונה באנרגיות בכלל ובכוח האנרגטי של האותיות בפרט, יש אנשים שמרגישים שהשם שלהם לא עושה להם טוב והיו רוצים לשנות אותו ויש אנשים שיש להם בעיה בריאותית או נפשית ושמעו ששינוי שם יכול לעזור, אבל חוששים לעשות את התהליך לבד, בצדק...


לכל אות  יש כוח, אנרגיה המאפיינת אותה ושינוי שם צריך להיעשות בהתאמה אישית מדוייקת, לכל שינוי אפילו של אות אחת יש השפעה ממשית, מבריאה ומאזנת על החיים שלנו או לחילופין, כאשר זה נעשה ללא ניסיון וידע זה בהחלט עלול לגרום לנזק.

"כל דבר הוא שמו אשר יקראו לו" (ספר הזוהר)
שינוי שם צריך להיעשות אצל איש מקצוע, אדם מספיק מנוסה ובעל יכולת להבין מראש את כל השינויים האפשריים שיכולים להיווצר בתהליך כזה.
שינוי אותיות בשם  יכול לעזור להבריא אדם מבעיות מגוונותיירה, לאפשר זוגיות בריאה, לאפ, גם כאלה שלו נמצאו להן פתרון ברפואה קונבציונלית, לעזור לאדם להצליח בקרשר חיים טובים ומאוזנים לתינוק שכל חייו עדיין לפניו ואף לעזור לאדם בוגר לשפר אלמנטים מסוימים בחייו .


שינוי שם הוא תהליך מאד משמעותי, חשוב ומועיל כאשר הוא נעשה בדרך הנכונה.




אז איך בוחרים שם שמאפשר בריאות ואיזון נפשי ופיזי? איך בוחרים שם טוב לתינוקות שרק נולדו ? שם טוב לעסק מצליח, זוגיות, מימוש עצמי והצלחה ?


קוד-יה היא שיטה שמאפשרת מודעות עמוקה לסיבות כל מה שקורה לאדם בחייו, מודעות לפוטנציאל שלו ולייעוד שיוביל להצלחה, קוד-יה מאפשרת לאדם להתחיל את חייו מנקודה חדשה וערנית, להבין מאין הוא בא ולאן הוא הולך..

ניתן בעזרת שיטת קוד-יה לעבור אבחון אישי מדויק ועמוק ולהבין את ההשפעה של כל אות בשם שלנו על כל רמות האישיות : אנרגטית/פיזית/רגשית/מנטלית ומהן ההשלכות של המבנה הזה על כל מערכות החיים. באבחון אישי ניתן לקבל תשובות לשאלות עמוקות כגון: מה הייעוד של האדם, מהו רצון הנשמה שלו, איזה תיקון הוא בא לעשות בגלגול הזה, מהן הסיבות למה שקורה לו בחייו, אפשר לשאול על מערכות יחסים וזוגיות, עסקים, אפשר להעזר בשיטת קוד-יה לתת שם טוב לתינוק או לעסק .


קוד-יה היא שיטת ייחודית וחדשנית העוסקת באבחון וריפוי ומאפשרת התבוננות ב"תוכנה הפנימית" שלנו - המטריקס, המרכיב כל דבר וכל אחד בכדור הארץ ונותנת פתרונות לקשיים או בעיות של גוף או נפש.


האפשרויות להעזר בשיטת קוד-יה רבות ומגוונות, האבחון פותח אדם למודעות מלאה לחייו ומאפשר פוקוס ומיקסום הפוטנציאל, ושינוי שם בעזרת השיטה מאפשר איזון מקסימלי ובריאות נפשית ופיזית.
-------------------------------------------------------------



לאור נהלל - מאבחנת ומטפלת ומנהלת מרכז גופנפש קרוב לשלושים שנה, עשתה מחקרים רבים בנושא האנרגיות של האותיות והשפעתן על חיינו ופיתחה את שיטת קוד-יה, אנשים רבים הבריאו ממחלות של גוף ונפש בעזרת השיטה .
ליצירת קשר :



לאור מלמדת את שיטת קוד-יה שנים רבות ותלמידים רבים עובדים ומטפלים (מקודדים) בעזרת שיטת קוד-יה .
המקודדים - מאבחנים בשיטת קוד-יה, מומחים באבחון וריפוי אנשים ממחלות מגוונות-פיזית ונפשית. ניסיון בעבודה עם אנשים מוכיח הצלחות רבות (רשימת פריסת מקודדים בכל רחבי הארץ תצורף בקרוב)  .


קבוצות למידה של שיטת קוד-יה בפייסבוק:




אפשר למצוא אותנו בפייסבוק - לאור נהלל , מרכז קוד-יה לאבחון וריפוי דרך השם

מכתבים ממטופלים ואנשים שעברו תהליך של שינוי שם, ניתן לראות   בדף אודות, על לאור נהלל.
http://laornahalal.blogspot.com/p/blog-page.html


לשינוי שם,מתן שם חדש לתינוק, אבחון אישי או שאלות אישיות ובדיקת שם, פיתרון לבעיה פיזית או נפשית, כתבו למייל שלנו 
codeya.laor@gmail.com
או צרו קשר : 0526355445 



7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מאד מעניין
מה הכוונה אנרגיות של כל אות?
האם כל האנשים שקוראים להם בשם כמו נגיד משה, יהיו להם תכונות משותפות ?

יפה זוהר אמר/ה...

אתר יפה
ילדתי לפני שבוע בת ואני לא מצליחה למצוא שם, כל אחד במשפחה רוצה שם אחר ואנחנו לא מצליחים להגיע להסכמה.
תודה על הטלפונים והמידע, זה מאד מעניין

Unknown אמר/ה...

שלום לאנונימי :)
פה יש מאמר על האנרגיה של האותיות:
http://laornahalal.blogspot.com/2010/12/blog-post_8939.html

לא כל ה"משה" זהים, יש הרבה מאד פרמטרים שנלקחים בחשבון בזמן אבחון כמו תאריך לידה או שמות האנשים סביבנו, לכל אדם שנמצא בחיינו יש השפעה אנרגטית משמעותית.

Unknown אמר/ה...

תודה ליפה זוהר ומזל טוב !

יגאל עזריאלי אמר/ה...

ראיתי את לאור בטלויזיה בחדשות מוצש אתמול, התרשמתי מאד !
כל הכבוד..
איך מגיעים אליה לאבחון ?

יגאל עזריאלי

אורלי אמר/ה...

במקרה ראיתי את הבלוג הזה, ואם אני כבר פה אז רציתי לפרגן, כי מגיע פירגון רציני... שיניתי שם אצל לאור נהלל לפני חמש שנים ואין מה לאמר, החיים משתנים לטובה אחרי שינוי שם, מכל הבחינות, (ואני הייתי פעם מאד רציונלית וסקפטית) אני לא רוצה לפרט כרגע את השינויים שחוויתי בחיי,אבל מי שרוצה לדעת שישלח מייל.
גם את שמות הילדים שלי נתתי דרך לאור וברוך השם יש לי ילדים מקסימים (הילדה שלי הבריאה מאסטמה אחרי שינוי השם).
אם מישהו צריך קצת אומץ לשנות את התהליך או לבדוק את השם שלו או פרטים נוספים, אשמח לתת לו , זה המייל שלי:
orlizohari@gmail.com

Unknown אמר/ה...

תודה ליגאל ואורלי על הפרגון הנעים .

אפשר לשלוח מייל : laor05@gmail.com
או להתקשר לקליניקה : 0526355445