סה"כ צפיות בדף

יום שישי, 17 בדצמבר 2010

העולם נברא במילה


אנחנו, בני האנוש, כלי נגינה, בדיוק כמו כל מכשיר מוזיקלי אחר - ויברציות של תדרים ותנועת מיתרים בתיבת תהודה.. הדיבור הוא המוזיקה האישית שלנו והוא מעיד על מבנה ואיכות ה"כלי עצמו ויש לו השפעה על כל הקיים בכדור הארץ משום שכדור הארץ ואנחנו מורכבים בעיקר ממים, מים נושאים תדרים ומושפעים מויברציות של צליל, קול ואינטונציה.

מאמר על השפעת המילים והתדרים על המים :

מים הם הרבה מעבר לכוס תה...



מים מגיבים לצליל 

קול הוא אורך גל, תדר, הבא לידי ביטוי בצבע.
הצבע ואורך הגל של צליל נקבעים על ידי מיקומם בצוואר הגיטרה או הקליד בכלי המוזיקלי.
כך גם בגוף האדם - לכל אות במילה תדר ותנודה צבע ייחודי משלה, משום שהיא מהדהדת מנקודה מסוימת לאורך הגוף, בנקודה המרכזת פעילות חשמלית, עצבית או הורמונאלית, מה שנקרא - צ'קרות או ספירות בהילה. התנודות שמייצרות המילים שאנחנו אומרים, מתפזרות בחלל במסות של חלקיקים צבעוניים   ...
צבע החלקיקים של כל אות שאנחנו אומרים, הוא קבוע, הגוון משתנה (מכהה לבהיר או הפוך) מאדם לרעהו על פי כמות האנרגיה/חום הקיימת במרכזים האנרגטיים בהילה של  כל אחד מאיתנו,  הגוונים השונים משקפים את  אופיו והמבנה הפיזיולוגי של האדם. האלמנט הכי משמעותי בקביעת אופי ומבנה הוא שם האדם ,  
שמו של האדם קובע את כמות האנרגיה במרכזים באופן שונה מאדם לאדם, משום שהוא התדר הקבוע, המילה שנמצאת שם תמיד ! אותה האדם נושא לאורך כל חייו.
השם קבוע - המבנה הבסיסי קבוע, אבל עובר תהליכים ודינמי ביחס לזמן..
הקשר בין שמו של האדם והזמן, נוצר ברגע הלידה ולאורך כל חיינו אנו נעים על ציר הזמן ב"משחק" מתחים של איזון והפרת איזון מולו (זמנים טובים/לא טובים) .
חוסר איזון נוצר כאשר השם והזמן מתנגשים, איזון נוצר על בסיס של "עזר כנגדו", אנרגיה מנוגדת משלימה ומוציא מהכוח אל הפועל.
בנוסף לזמן, גם לאנשים הקרובים אלינו יש השפעה אנרגטית, מולם אנחנו מרגישים את האיזון או ההפרה כמשיכה או דחייה - ברמה הפיזית/ רגשית/מנטלית.
 השיטה שמאפשרת ל"ראות" ולאבחן את המבנה הזה,  על כל פרטי הגופנפש שלו , ביחס לכל רגע נתון, היא קוד-יה, בעזרת השיטה ניתן לפענח תדרים של אותיות על מנת לאתר "קצרים" או חוסר הרמוניה ב"מוזיקה" אותה האדם "מנגן" (השם שלו ).
ול"תכנת" מחדש את הקצרים האלה ליצירת איזון ובכך להשיג הבראה, הצלחה, זוגיות ועוד.

שיטת קוד-יה פותחה ע"י לאור נהלל החוקרת, מטפלת ומלמדת את השיטה קרוב לשלושים שנה.
קוד-יה היא טכנולוגיה לשיקוף ה"תוכנה", המבנה שלנו, לאבחון וריפוי האדם ונותנת כלים מעשיים להבנה ומודעות מעמיקה, איזון מדויק ביחס לזמן, חיזוק החולשות והגברת החוזקות בכל המישורים : פיזית/רגשית/מנטלית/ תפקודית ורוחנית.
קוד-יה משקפת את המטריקס, את המבנה של כל דבר קיים. 

בתפיסת המציאות שלנו קשה לתפוס את החשיבות העצומה שיש לשם האדם, אבל חשבו על זה לרגע - לכל מה שקיים יש שם, כל דבר חדש שנוצר אנחנו ממהרים לתת לתת לו שם...ועד שלא נייצב אותו במציאות שלנו דרך חיבור לאותיות, לא נרגיש רגועים...
על  זה כתוב בספר הזוהר:  "כל דבר הוא שמו אשר יקראו לו" .


2 תגובות:

יהל אמר/ה...

מאמר מאד מעניין

אנונימי אמר/ה...

גם בהומיאופתיה משתמשים ברעיון של זיכרון המים.
ליאת