סה"כ צפיות בדף

יום שישי, 17 בדצמבר 2010

מה אפשר להשיג בעזרת שיטת קוד-יה ?


קוד-יה היא שיטת אבחון וריפוי המשלבת ידע עתיק וחדשני (סיינסתזיה , תורות המזרח, קבלה מעשית ותורת השם) לטכניקה מדויקת המאפשרת התבוננות מעמיקה במהות האדם על כל מרכיבי האישיות שלו (פיזית, רגשית, מנטאלית, תפקודית ואנרגטית) ויצירת שינוי מהותי ושיפור האלמנטים שיוצרים חסמים ומעכבים צמיחה מאוזנת בחייו (בריאות, קריירה, זוגיות וכו'), דרך שינוי שם היוצר את ה - "DNA" האנרגטי של האדם.

"כל דבר הוא שמו אשר יקראו לו" (ספר הזוהר)

בעזרת קוד-יה ניתן לקבל :
אבחון אישי, הנוגע בכל תחומי החיים: בריאות, זוגיות, קריירה, מימוש עצמי ועוד.. מזמן הלידה ובכל רגע נתון.

אבחון וריפוי: אבחון מצב הבריאות: גוף ונפש, דיאגנוזה מדויקת של מצב נתון וטיפול במידת הצורך או הכוונה לטיפול המתאים ביותר לבעיה.

ייעוץ אישי: תכונות, נטיות ופוטנציאל, ציון נקודות הקושי, היתרונות והחסרונות, הזמנים הטובים למימוש והצלחה בתחומים – זוגיות, קריירה והתפתחות אישית
ברמה עמוקה יותר - תיאור תרומת בית ההורים לחיי האדם, ייעוד הנשמה ועוד..

ייעוץ זוגי ומערכות יחסים : בדיקת התאמה מול אדם נוסף (אחד או יותר), אופי החיבור ומטרתו מרמת רצון הנשמה והקרמה ועד לתפקוד משותף ברמת היום יום ופוטנציאל מימוש בתחומים שונים: זוגי, עסקי או אחר.

ייעוץ עסקי ומקצועי : הכוונה לתחומי קריירה המתאימים למאובחן ואינפורמציה לגבי פוטנציאל הצלחה . בדיקת מצב כלכלי/עסקי, מענה לבדיקת התקשרות עסקית, חברית או זוגית . שם לעסק מצליח.

אבחון אנרגטי: הסבר על המערך האנרגטי והשלכותיו על חיי האדם בכל הרמות: בריאות, זוגיות, מימוש עצמי וקריירה, ייעוד הנשמה, הבנה מלאה של הסיבות לצירופי המקרים בחיינו ועוד... בעזרת השיטה ניתן לקבל הבנה על המבנה הויזואלי של ההילה והצ'קרות . ניתן גם להציב שני אנשים יחד או יותר להבנת החיבור האנרגטי.

שמות לתינוקות: שם טוב לתינוק קובע את מערך חייו העתידיים וחשוב לאין ערוך.


על סיינסתזיה, המטריקס וקוד-יה :


8 תגובות:

ירון הדר אמר/ה...

שלום
אני שיניתי שם לבד לפני הרבה שנים והייתי מאד רוצה לבדוק אם זה טוב לי, בהרגשה שלי זה לא ממש עזר ואפילו להיפך.
טוב אבל אז בזמנו לא חשבתי בכלל שזה משהו שצריך לבדוק, חשבתי שאני יכול לבחור שם בעזרת אינטואיציה, היום אני מבין שזה לא ככה.
הייתי מאד רוצה לדעת איך בודקים אם שם מתאים לבן אדם, ביחס למה דברים נבדקים ?
תודה

Unknown אמר/ה...

ירון ברוך בואך לאתר ותודה על תגובתך.
שינוי שם צריך להעשות בצורה מאד מדוייקת שתתאים לך אישית.
כאשר זה נעשה לא באופן מקצועי שינוי שם עלול לא להועיל ואף להזיק.
אינטואיציה היא תולדה של האופי, הרגישות המולדת שלך, העבר וחוויות שחווית בחיים והיא לא נובעת מידע מקצועי. הרי לא היית הולך לרופא שינתח אותך על סמך אינטואיציה אלא היית רוצה לדעת כמה נסיון יש לו ומה תחום ההתמחות שלו.

אם אתה מעוניין לבדוק את שמך, שלח מייל ללאור וקבע פגישת אבחון וייעוץ אישי ותקבל את כל הפרטים:
מה בדיוק אומר השם שלך ואיך כל אות משפיעה עליך בכל תחומי חייך , האם יש "קצרים" ואיך ניתן לתקן אותם.
laor05@gmail.com
בהצלחה :)
יפה
מרכז קוד-יה

שרון אמר/ה...

מאד מעניין, תודה !

רועי מנשה אמר/ה...

שיניתי שם פרטי בשיטת קוד-יה אצל לאור ואני חייב לציין שהשינוי לא מאחר להגיע.
בעבר בכלל לא הבנתי כמה משמעות והשפעה יש לשם על החיים, לא הבנתי איך האותיות מתקשרות ליום יום שלי, היום, חצי שנה אחרי השינוי, אני לא יכול להגיד שאני מבין את כל התורה, טיפה בים, אבל אני נדהם לגלות שהתחושה שלי , ממש בכל בוקר מחדש, שונה לגמרי מפעם. אולי זה ישמע מוזר אבל אני ממש מרגיש כאילו שהעולם בא לקראתי, "אוהב" אותי יותר, אחרי שנים של חוסר מנוחה והרגשה שהכל הולך הפוך ותחושה של חוסר מימוש בהרבה תחומים בחיי, אני מרגיש בריא ומאוזן, רגוע יותר מאי פעם, יותר שלם ורק חצי שנה עברה :) אבל הכי חשוב זה שאני מרגיש בטוח בעצמי ומחכה בהתרגשות ושמחה לבאות.
זה ממש לא ייאמן שלכמה אותיות בשם יש כוח ליצור שינוי כזה משמעותי...
לפעמים פשוט לסמוך על הבן אדם הנכון זה מספיק.
תודה
רועי מנשה

אנונימי אמר/ה...

Hello! I could have sworn I've been to this blog before but after browsing through a few of the articles I realized it's new to me.
Regardless, I'm certainly happy I found it and I'll be book-marking it and checking
back frequently!

My web-site ... ייעוץ עסקי

מרכז קוד-יה אמר/ה...

הקורס הקרוב ללימוד שיטת קוד-יה :
https://www.facebook.com/events/285094588287101/

תוכנית הלימודים :
https://docs.google.com/document/d/1jTL489yCsI8M9dvPAVOEEqz-w0CWVXLYJWIkw_Pt5JU/edit

ליצירת קשר, לאבחון אישי, פרטים בנוגע לקורסים, שינוי שם ומידע נוסף:
0526355445

בהצלחה !

אנונימי אמר/ה...

שלום
איך אפשר להגיע אליכם ?
אני מעוניין ללמוד את שיטת קוד-יה
לאור נהלל מלמדת את זה באופן אישי ?

אנונימי אמר/ה...

אפשר לשלוח מייל ללאור עם בקשה לפרטים על הקורס או בקשה לקבוע תור לאבחון אישי :

laor05@gmail.com

בהצלחה
אושר
ב/מרכז קוד-יה

www.358.co.il/about
www.Code-Ya.co.il